Четвер, 02.05.2024
ГАЛИЦЬКА ЗОРЯ
Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 92
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
Головна » 2010 » Лютий » 22 » Як покращити перевезення на маршруті «Дрогобич-Львів»?
12:30
Як покращити перевезення на маршруті «Дрогобич-Львів»?

18 лютого перший заступник міського голови Петро Суда провів нараду з керівниками автотранспортних підприємств, які здійснюють пасажирські перевезення між Дрогобичем і Львовом. У зібранні взяли участь: старший інспектор ВДАІ по ОАТ м.Дрогобича, Дрогобицького району та АТІ УДАІ Я.Лущак, голова правління ВАТ «Львівське АТП-14631» Я.Дудич, голова правління ВАТ «Самбірське АТП-14608» І.Романяк, директор ПП «Автокараван» М.Лужецький, директор ТзОВ «Сігма» М.Пастушак, директор ТзОВ «Міра і К» І.Верійка, директор ПП «Дрогобич Авто-Рем» С.Грибанов, заступник директора ПП «Галичавто» Р.Кобильник, головний спеціаліст відділу економіки з питань транспорту та зв’язку Б.Назар, депутат Львівської обласної ради М.Ваврин.

На жаль, не прибули на нараду начальник управління розвитку зв’язку, транспорту та дорожнього господарства Львівської облдержадміністрації В.Гарбуз, в.о. начальника територіального управління головної автотранспортної інспекції у Львівській обл. Т.Луцина, начальник ДПІ у Дрогобицькому районі В.Сачко.

Як зазначив Петро Суда, найбільша проблема на маршруті №792 «Дрогобич-Львів» – це недотримання графіку руху автобусів. Особливо погіршилася ситуація останнім часом, коли у Дрогобичі з’явилися восьмимісні мікроавтобуси – таксі марки «Фольксваген Т4», що курсують до Львова. Вони паркуються на вул.М.Грушевського біля магазину №30 «Продукти», звідти їдуть на залізничний вокзал, де перехоплюють пасажирів рейсових автобусів і таким чином зривають регулярні перевезення. Водії таксі беруть з пасажира 20 грн. за проїзд і кінцевим пунктом їхнього прибуття у Львові є не Стрийський автовокзал, як у автобусів регулярного маршруту №792, а залізничний вокзал. Тому часто пасажири віддають перевагу саме цьому виду транспорту.

За словами керівника ПП «Галичавто» Ростислава Кобильника, перенесення кінцевої зупинки на автовокзал на вул.Стрийській у Львові, а також поява 8-місних таксі спричинили зменшення пасажиропотоку на маршруті №792 майже на 30 відсотків.

Частина людей, яка їздила маршрутками, почала користуватися електропоїздом «Трускавець-Львів», квиток у якому коштує дешевше, і він, зрозуміло, прибуває на залізничний вокзал. Є й такі дрогобичани, котрі спершу добираються до Трускавця, щоб звідти поїхати автобусами «Трускавець-Львів», які також прибувають до залізничного вокзалу в обласному центрі. Ще частину пасажирів перехоплюють таксисти.

Перший заступник міського голови Петро Суда додав:

- Дрогобичани повинні розуміти, що водії мікроавтобусів-таксі перевозять пасажирів нерегулярно, а лише коли їм це вигідно. У час, коли незначний пасажиропотік, увечері, у вихідні та святкові дні таксисти можуть просто не виїжджати у рейс, і ніхто їх до цього не змусить. Тому, віддаючи перевагу таксі, люди сприяють тому, що зривається перевезення пасажирів автобусами на регулярному маршруті «Дрогобич-Львів». Вони курсують за графіком у робочі, святкові та вихідні дні. До того ж, обираючи вид транспорту, пасажирам слід звертати увагу і на безпеку руху.

Зважаючи на те, що дрогобицьким пасажирам не дуже зручна кінцева зупинка на вул.Стрийський у Львові, влада ще раз звернеться з листом до міського голови Львова Андрія Садового з проханням дозволити облаштувати кінцеву зупинку біля залізничного вокзалу станції «Львів». Але зараз найважливіше завдання перевізників – це дотримання чіткого графіку руху, - наголосив пан Суда.

Присутні на нараді керівники транспортних підприємств висловили свої зауваження та пропозиції. Більшість з них зводилася до того, що слід подбати про чітке дотримання графіку та схеми руху автобусів, і тоді проблема появи таких таксі поступово зникне сама собою. Також необхідно облаштувати на залізничному вокзалі автостанцію, створивши комфортні умови для пасажирів, які зараз, очікуючи автобус, змушені стояти у черзі під відкритим небом. Окрім того, треба і надалі вести перемовини з владою Львова про відновлення кінцевої зупинки на залізничному вокзалі обласного центру.

Підсумовуючи почуте, Петро Суда зауважив, що зараз перевізникам дуже важливо вести роз’яснювальну роботу серед людей, звертатися до них з проханням підтримувати регулярні автобусні перевезення. Він також запевнив, що клопотатиме перед депутатським корпусом міської ради про виділення земельної ділянки для облаштування автостанції на залізничному вокзалі Дрогобича, оскільки існуючі автостанції №1 та №2 є приватними. І якщо АС №2 обслуговує приміські автобуси, то АС №1 давно не функціонує. Та й розташована вона у незручному місці.

Натомість легальність роботи таксистів, які почали курсувати до Львова, перевірять автотранспортна інспекція, ДАІ та податкова служба.

Ярослав ГРИЦИК, Леся ЯСЮРА

Переглядів: 994 | Додав: hal_zoria | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Календар
«  Лютий 2010  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
Архів записів
Друзі сайту
Copyright MyCorp © 2024
Безкоштовний хостинг uCoz